همکاری با انجمن روان‌شناسی صنعتی و سازمانی ایران
طراحی الگوی بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای نوین بر پایه نیازهای بازار خرده‌فروشی و اصناف شهر اصفهان

محمد مهدی صدرهاشمی؛ ابراهیم آلبو نعیمی؛ محمد خدا مرادی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1402، ، صفحه 191-208

https://doi.org/10.22055/jiops.2023.42760.1326

چکیده
  کسب و کارهای کوچک جزئی جدایی‌ناپذیر از اقتصادهای پویا را شکل می‌دهند، با این تفاوت که غالب تئوری‌های اقتصادی به‌طور سنتی به پویایی شرکت، صنعت و بازار توجه داشته‌اند و کمتر اهمیت اقتصادی مشاغل کوچک را مورد توجه قرار داده‌اند. در ادبیات موجود درباره بازاریابی دیجیتال چهارچوب نظری جامع که مورد توافق همگان باشد، وجود ندارد. هدف پژوهش ...  بیشتر